Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

hybrydowa turbosprężarka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • hybrydowa turbosprężarka

    Jak to działa :?:

    Mam że pomogłem dwa razy... fajnie... ale jak wchodze w mój profil i listuję to coś co ktoś uznał za "pomógł" klikając ten link:

    Zaawansowane wyszukiwanie - Octavia Club Polska

    to dostaję wynik conajmniej dziwny... tzn nie czuję, żebym tymi postami komuś pomógł :roll:

    Czy można sprawdzić kto "zagłosował" na pomógł w tych postach :?: Jeżeli można to sprawdzić to chciałbym to wyjasnić, a jeśli to jakiś błąd forum to proszę o usunięcie tego bo źle się z tym czuję ops:

  • #2
    hybrydowa turbosprężarka

    Linkę jeszcze dodać kilka nm i km mojej octavi i marek staszewski namawia mnie na turbine jego konstrukcji,może ktoś posiada cuś takiego i jak to może wpłynąć na zużycie silnika-czekam na wszelkie komentarze.dzięki za wszystkie odpowiedzi
    X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

    Komentarz


    • #3
      A jaka masz obecnie sprezarke ?

      Ja bede mial hybryde jak tylko znajde chwile czasu by ja zamontowac.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        seria :cry:

        [ Dodano: Czw 19 Sty, 06 21:32 ]
        jeśli ci się nie spieszy to ja ją łykne,bo wiem że jedna już gotowa :P
        X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

        Komentarz


        • #5
          hubert, Ale jakie moce planujesz. Bo jak powiedzmy do tych 170KM to sadze, ze nie ma sensu pakowac sie w taka sprezarke. Chyba ze jej wytrzymalosc jest naprawde bardzo duza.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez hubert
            jeśli ci się nie spieszy to ja ją łykne,bo wiem że jedna już gotowa :P
            No jest ta dla mnie.
            A spieszyc mi sie zaczyna, bo na obecnej juz prawie jezdzic sie nie da. Notlauf, za notlaufem...

            [ Dodano: 19 Sty 2006 03:41 pm ]
            Zamieszczone przez Maicroft
            hubert, Ale jakie moce planujesz. Bo jak powiedzmy do tych 170KM to sadze, ze nie ma sensu pakowac sie w taka sprezarke.
            Pozostaje jeszcze kwestia, ze trzeba miec czym napedzic taka "loche".
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              tak myślałem że dla ciebie,spotkamy się kiedyś na spocie to pogadamy ,a moc chcę zwiększyć o jakieś 20km i50nm-seryjne sprzęglo i to będzie bezpieczne według MT :P
              X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

              Komentarz


              • #8
                Link nie w temacie ale nie chciałem otwierac nowego?
                .........co trzeba zmienic zeby wymienic silnik z ahf-a na jakiegos PD ( np 130) bo one jezdza w O1? czy to spory problem??
                były:
                L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
                Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
                jest:
                Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

                Komentarz


                • #9
                  pyza99, 130 jeżdzą w octach 1 . Myślę że problemu dużego nie ma ale jak silnik to i skrzynia bo 130 ma już 6 biegów po za tym że inny komputer itp .
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz


                  • #10
                    ale jak silnik to i skrzynia bo 130 ma już 6 biegów po za tym że inny komputer itp .
                    no dobra ale jakby sie wszystko to mialo to juz; plug and play

                    na alegro mozna caly silnik PD ze skrzynia 6 kupic za ok 5 tys moze taniej ( oczywiscie z dokumentacja) : wtedy by sie nie oplacilo robic remontu w starym,jakby co.
                    były:
                    L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
                    Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
                    jest:
                    Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez pyza99
                      .........co trzeba zmienic zeby wymienic silnik z ahf-a na jakiegos PD ( np 130) bo one jezdza w O1? czy to spory problem??
                      Nie jest to taki problem jakby sie wydawalo, ale troche roboty jest.

                      Wazne by miec kogos kto bedzie wiedzial jak to zrobic.
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz


                      • #12
                        hubert, jak chcesz podnieść moc o te 20KM i 50Nm to zrobisz to na seryjnej turbinie, w przypadku mocy rzędu 160Km uzyskasz to spokojnie na turbinie ze 130, a jak chcesz około 180-190 to na turbinie ze 150 też da rade.
                        Pozdrawiam
                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                        Komentarz


                        • #13
                          Purchawa, a czy silniki 110 ps,130ps,150ps roznia sie bebechmi?? tzn..tloki,wał korbowy,korbowody i tp..) i czy podzczas wyminy pasuja plug and play??
                          były:
                          L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
                          Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
                          jest:
                          Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez pyza99
                            Purchawa, a czy silniki 110 ps,130ps,150ps roznia sie bebechmi?? tzn..tloki,wał korbowy,korbowody i tp..) i czy podzczas wyminy pasuja plug and play??
                            Oczywiscie, ze sie roznia, ale pasuja. Wpadnij kiedy na spota, to sie podziele wiedza, bo tak to mozna pisac caly dzien.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz


                            • #15
                              Wpadnij kiedy na spota, to sie podziele wiedza, bo tak to mozna pisac caly dzien.
                              slusznie k zreszta mam sporo pytan 8) taki ciekawski jestem :wink: wpadne na bank....
                              były:
                              L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
                              Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
                              jest:
                              Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

                              Komentarz


                              • #16
                                jaki koszt takiej turbinki Mastersa oczywiscie z montazem i strojeniem
                                new turbo juz mam tylko zalozyc wydech srobiony
                                i dalsze zabawy w palnach he he 19''

                                Komentarz


                                • #17
                                  hybrydowa turbosprężarka

                                  co do kosztu to jak to marek mówi ..zależy dla kogo",a wirusa już mam na 137km i 300nm-chcę zrobić ok155km i 350nm :wink: MT twierdzi żę dla mnie to najlepsze rozwiązanie,trochę to potrwa ale akurat na wiosne założy sie letnie gumy i to cuś :twisted:

                                  [ Dodano: Pią 20 Sty, 06 13:38 ]
                                  koszt takiej turbiny..zależy dla kogo"-jak to mówi marek.MT robiło mi już wirusa na 137km i 300nm,a teraz chcemy zrobić ok155km i 350nm.turbo jest podobno dla mnie najlepszym rozwiązaniem,ale trochę to potrwa ,akurat na wiosnę letnie gumy i to cuś.turbo w mojej O1 jest od nowości,najechane 140tyś.km to i tak pewnie jej żywot się by niedługo skończył. :twisted:

                                  [ Dodano: Pią 20 Sty, 06 13:40 ]
                                  sory,coś mi się pojeba..-dwie odp ops:
                                  X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Jak chcesz moc rzędu 155Km to wkładaj turbinę ze 130 i większe wtryski np 216, ale pomyśl też o IC.
                                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Tymon
                                      Jak chcesz moc rzędu 155Km to wkładaj turbinę ze 130 i większe wtryski np 216, ale pomyśl też o IC.
                                      Dokladnie. Hybryda do takich parametrow, to przerost formy nad trescia.
                                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                      STOP ECO-TERRORISM!

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X